Ekomni - Kredittjänster och snabblån - Kundtjänst

Kundtjänst

Vanliga frågor och svar

Du är alltid varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst med dina frågor och funderingar. Du kanske också hittar svaret här nedan där vi besvarar vanliga frågor som inkommer till oss.

Du kan aldrig ha mer än ett lån hos Ekomni samtidigt. Innan du kan ansökan om ett nytt lån måste ditt tidigare lån vara återbetalt till fullo.

Precis som att en oförutsedd händelse kan göra att du behöver söka ett lån hos Ekomni så kan det under tiden du har lånet ske något oförutsett. Ekomni vill alltid hjälpa våra kunder att undvika ökad skuldsättning eller vidare ekonomiska bekymmer. Om du har problem med att betala, tveka inte på att kontakta vår kundtjänst för att se hur vi kan hjälpa dig.

Om du inte har mer än fyra betalningsanmärkningar kan vi bevilja dig ett lån. Senaste betalningsanmärkningen måste vara äldre än tre månader och du får inte ha ett skuldsaldo hos Kronofogden.

Ekomni använder enbart Creditsafe när vi tar kreditupplysningar för kreditansökningar.

Beviljade krediter betalas ut under våra öppettider från vår bank och är vanligtvis dig tillhanda samma dag eller nästkommande vardag.

En bättre kundtjänst

Precis som att vi faktiskt tar emot samtal utan flera val innan du kanske kommer fram till någon kan du snabbt och enkelt nå oss genom att använda vårt kontaktformulär. Vår filosofi är att det är genom att kommunicera med dig som vi kan hjälpa dig.

08-36 78 78